Templates WM - newsletter
Najważniejsze wiadomości dnia z branży mediów, marketingu i PR.
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 

ZOBACZ W PRZEGLĄDARCE /wirtualnemedia.pl

RASP

Nr 1 w Polsce

O mediach, reklamie internecie i PR

Patryk Pallus

Poniedziałek, 13 października 2025

Patryk Pallus

Co czeka Kanał Zero w telewizji?

O Kanale Zero dotąd pisaliśmy jako o projekcie internetowym, który w krótkim czasie odniósł ogromny sukces. Pisaliśmy często, bo też sporo się w nim dzieje: transfery, zmiany programowe, rekordowe wyniki, ale i np. znikające materiały. Zdaję sobie sprawę, że projekt budzi u wielu osób z branży mieszane uczucia, ale nie sposób nie zauważyć, że rozpędzony przez Krzysztofa Stanowskiego pociąg cały czas pędzi do przodu.

Kolejna stacja to – nomen omen – stacja telewizyjna. Stanie się to możliwe dzięki przyznanej w środę przez KRRiT koncesji na nadawanie. To była zresztą formalność, bo nie ma tu mowy o emisji naziemnej. Telewizja Kanału Zero trafi do kablówek i na satelitę.

Przy tej okazji Beata Goczał zapytała ekspertów z domów mediowych o to, jakie szanse ma projekt Stanowskiego w telewizyjnej formule. Ci nie mieli wątpliwości: telewizja linearna rządzi się własnymi prawami. Inne tempo, inne przyzwyczajenia widzów i inny sposób budowania lojalności sprawiają, że sukces w internecie nie oznacza od razu powodzenia w telewizji.

Przed Kanałem Zero – mimo rozpoznawalnej marki i silnego zaplecza – stoi więc szereg wyzwań: od adaptacji treści i stworzenia ramówki po walkę o widzów i reklamodawców. Więcej w dzisiejszym „okładkowym” materiale.

Telewizja i internet to dwa różne światy. Czy telewizyjny Kanał Zero odniesie sukces?

Kanał Zero otrzymał właśnie koncesję na nadawanie satelitarne. Oznacza to, że prędzej czy później pojawi się w telewizji. Czy odniesiony w internecie sukces gwarantuje powodzenie nowego projektu? Telewizja linearna i internet to jednak dwa odmienne światy — podkreślają eksperci z domów mediowych. Przed Krzysztofem Stanowskim liczne wyzwania, którym — mimo dużego zaplecza i znanego nazwiska — wcale nie będzie tak łatwo sprostać.

więcej

Na Dzisiaj

Przykład slopu AI

Internet zalewają cyfrowe śmieci. Jak "AI slopy" psują nam sieć

Internet

Firma Adama Kornackiego współpracuje z TVP World.

Eska i TVN zawiesiły z nim współpracę. Ale dla TVP ostatnio produkował jeszcze program

Wydawcy