|
Cześć,
znasz to uczucie, kiedy z jednym klientem rozmowa płynie sama, a z innym – mimo wysiłku – nic nie działa?
To nie przypadek. To chemia w sprzedaży – albo jej brak.
Właśnie o tym pisze Damian Feilhauer w rozdziale „Tajemnica chemii w sprzedaży – jak strategia wspiera intuicję”. Prosto, konkretnie i z życia.
A ponieważ ten temat dotyczy każdego, kto rozmawia z klientami, razem z Partnerem Wydania, firmą Saleswise, przygotowaliśmy bezpłatny przewodnik „Chemia w 15 minut” – praktyczny materiał, który pomoże Ci szybciej rozpoznać rozmówcę i dopasować styl rozmowy do jego sposobu myślenia.
POBIERZ PRZEWODNIK
Co znajdziesz w środku:
3 kroki: poznaj siebie → rozpoznaj typ rozmówcy → dopasuj pytania,
4 mini-profile osobowości z tym, co klient „lubi / nie lubi” w rozmowie,
przykładowe pytania z zakresu poszukiwania motywacji do współpracy (powiedzmy: z analizy potrzeb |