|
Czwartek, 20 listopada 2025
Anna Wrona, dziennikarka portalspozywczy.pl
|
|
|
W ciągu najbliższych dni na naszym portalu przybywać będzie relacji z tegorocznego Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Wydarzenie już za nami, ale myśli i wnioski naszych Prelegentów jeszcze długo będą wybrzmiewać w dyskusjach podejmowanych przez branżę. Zapraszam do lektury!
|
|
Patrycja Aremke z Żabka Polska na FRSiH 2025 podkreśliła wyzwania związane z wdrażaniem PPWR oraz wpływ rodzaju opakowań na decyzje konsumentów i gospodarkę. Odniosła się też do zjawiska greenwashingu w handlu.
|
|
|
Monika Dyrda, Commercial Director NielsenIQ, podczas debaty FRSiH "Emocje na półce: od stylu życia do koszyka zakupowego" przedstawiła trzy kluczowe trendy konsumenckie w Polsce. To "All about me”, jakość (najlepiej wcześniej zweryfikowana, ponieważ brakuje nam czasu) oraz "bezproblemowe życie”.
|
|
|
Napływ mięsa z Mercosur na nasz rynek jest nieunikniony. W naszej ocenie obroną branży drobiarskiej może być wyższa jakość - mówiła Paulina Buczek, dyrektor marketingu i PR w firmie Wipasz podczas sesji "Zrównoważone strategie spożywcze. W co inwestują liderzy?" na Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2025.
|
|
|
- Musimy rozumieć, dlaczego ludzie kupują nasz produkt. W przypadku kategorii spożywczych bardzo często jest to smak lub połączenie tego smaku z czymś jeszcze (…). Dobre zrozumienie tej podstawowej potrzeby konsumenckiej będzie stanowić o 80 proc. sprzedaży naszego portfolio - mówił Marek Marcinkiewicz, dyrektor marketingu na Polskę, Europę Południową i Wschodnią, Lipton Teas and Infusions podczas debaty ”Emocje na półce: od stylu życia do koszyka zakupowego” na Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2025.
|
|
|
|
|
|
|