Newsletter Dla handlu
Dla handlu Newsletter portalu

Czwartek, 20 listopada 2025
Zobacz w przeglądarce
O tym się mówi
FRSIH 2025: Pokolenia Z, Y, X? Eksperci: „To już nie działa”. Rynek musi zacząć myśleć inaczej
FRSIH 2025: Pokolenia Z, Y, X? Eksperci: „To już nie działa”. Rynek musi zacząć myśleć inaczej
Jak naprawdę zmienia się polski konsument – co go dziś napędza, czego oczekuje od marek i handlu oraz kto tak naprawdę kształtuje rynek: sieci, producenci czy klienci? O megatrendach, wojnie promocyjnej, sile dyskontów, hiperpersonalizacji, roli AI oraz znaczeniu starzejącego się społeczeństwa rozmawiali eksperci podczas debaty „Konsumencka tożsamość: nowe idee i trendy” na Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
O tym się mówi
FRSIH 2025: Sklep internetowy jako doradca zakupowy i asystent
FRSIH 2025: Sklep internetowy jako doradca zakupowy i asystent
E-sprzedaż zyskuje dziś na znaczeniu. Marketplace’y przyciągają tysiącami tanich produktów na stronach internetowych, a live commerce transmisjami na żywo z możliwością natychmiastowego zakupu produktów. Nową opcją dla segmentu FMCG są subskrypcje, które w praktyce okazują się ekonomiczną opcją.
Lider e-zakupów rośnie dwa razy szybciej niż konkurencja. 21,1 mln użytkowników
E-commerce
Lider e-zakupów rośnie dwa razy szybciej niż konkurencja. 21,1 mln użytkowników
Początek nowego rozdziału w historii LPP. 13,5 mld zł na ekspansję, logistykę i rozwój Sinsay
Non-food
Początek nowego rozdziału w historii LPP. 13,5 mld zł na ekspansję, logistykę i rozwój Sinsay
Żabka na FRSiH: Ciepła pizza w trzy minuty? To nas wyróżnia na rynku
Detal
Żabka na FRSiH: Ciepła pizza w trzy minuty? To nas wyróżnia na rynku
Nearshoring napędza zmianę. CTP zapewnia jej bazę
E-commerce
Nearshoring napędza zmianę. CTP zapewnia jej bazę
Francuskie federacje handlowe i marki zaskarżyły chińską platformę Shein
FRSiH 2025: Napięcie między UOKiK a branżą spożywczą i handlową trwa
Zara zamknęła, oni otwierają. Te sklepy pojawią się w centrum Warszawy
Komisja Europejska zaprezentowała pięcioletni plan ochrony konsumentów
Answear.com z solidnymi przychodami i zyskiem netto
Popeyes z rekordami w Polsce. Wychodzi poza galerie handlowe ale franczyzą się nie podzieli
Primark dokapitalizował polską spółkę. Jest 50 mln zł