Administratorem Twoich danych osobowych w związku z zapisem na newsletter będzie NetArch sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie pod adresem pod adresem: ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków;
We wszelkich sprawach związanych z danymi osobowymi możesz kontaktować się z nami pod adresem biuro@sempai.pl;
Twoje dane (adres e-mail, historia otwieralności maili) będą przetwarzane wyłącznie na cele marketingowe, w celu przesyłania ci newslettera agencji Sempai, zawierającego porady z branży marketingu, informacje o nowościach w naszej ofercie, naszych osiągnięciach, ciekawych wydarzeniach, w których uczestniczymy;
Podstawą przetwarzania przez nas Twoich danych jest Twoja zgoda wyrażona w sposób elektroniczny. W każdej chwili możesz cofnąć tę zgodę - klikając w link dezaktywacyjny (zawarty w każdym wysyłanym przez nas e-mailu) lub po prostu pisząc do nas wiadomość;
Twoje dane przetwarzamy za pomocą profesjonalnego systemu do e-mail, więc siłą rzeczy tej firmie zostanie udostępniony Twój adres e-mail. Oprócz powyższego, nie przekazujemy Twoich danych żadnym podmiotom trzecim;
Twoje dane będziemy przetwarzać tak długo, jak długo będziesz zapisany do naszego newslettera oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń z tego wynikających;
W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub zmniejszenia zakresu, w którym przetwarzamy Twoje dane. Możesz też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych na cele marketingowe;
W każdej chwili możesz żądać przeniesienia swoich danych do innego podmiotu
Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych co do przetwarzania Twoich danych osobowych;
Podanie Twoich danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne jeśli chcesz otrzymywać newsletter (jak wiadomo, bez tego nie możemy wysłać Ci maili ;)
Twoje dane nie są przez nas wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, a które mogłyby mieć wpływ na Twoją sytuację prawną lub wywoływać dla Ciebie inne podobnie doniosłe skutki. Używamy natomiast narzędzi do analizowania czytalności naszych wiadomości – w ten sposób staramy się lepiej dostosować treść newslettera do Twoich oczekiwań. Jeśli nie życzysz sobie takiego przetwarzania swoich danych, możesz zawsze wnieść sprzeciw, po prostu pisząc do nas wiadomość