|
|
|
|
Mam nadzieję, że w tym roku idziesz jak burza.
Ciśniesz tak mocno… że konkurencja zaczyna myśleć:
“Muszę zmienić rynek…”
“Ten człowiek jest niepoważny. Nie chcę być taki jak on. Potrzebuję life balance.”
“Chyba… przestanę sprzedawać kursy i zostanę kierowcą Ubera…”
Słuchaj uważnie.
To jest moment w roku, gdy wszyscy zaczynają zdejmować nogę z gazu…
Powoli wpadają w “świąteczny trans” i dryfują do końca roku.
Ale tak nie robią najlepsi.
Najlepsi zaciskają zęby, aby zakończyć rok z przytupem.
I wejść 1 stycznia na pełnej (głowa nisko i łokciami).
Ten rok będzie dla mnie prawdopodobnie najlepszym rokiem w całej mojej historii.
Ale nie o tym jest ten mail.
Piszę do Ciebie z jednego powodu… i tylko jednego.
Żeby dać Ci cynk…
W przeciwieństwie do tych wszystkich “guru”...
Większość moich klientów pochodzi z reklam.
Nie z mediów społecznościowych.
Nie z YouTube’a, Instagrama czy TikToka.
Jeśli chcesz sprzedać kursy i szkolenie… używaj reklam.
I mogę Ci w tym pomóc.
Szukam 10 osób, którym pomogę w tym roku wystartować z kursami.
Tak, aby rok 2026 był Twoim najlepszym rokiem EVER.
Kliknij ten link.
Pod wideo masz ankietę. Wypełnij ją, a mój zespół zatelefonuje do Ciebie, aby sprawdzić, czy możemy Ci pomóc.
Kliknij ten link.
Adrian
PS. Nie bądź osobą, która straciła kolejny rok.
Zacznij teraz, aby 1 stycznia mieć już postawiony biznes.
|
|
|
UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.
© BIG IDEA SP. komendytowo-akcyjna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.
|
|
|
|
|