Zobacz film przed premierą
   
 ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌
   
10 sekund. Tylko tyle trwa dziś większość filmów w mediach społecznościowych. A jednak na ich podstawie wydajemy opinie o ludziach, świecie, wydarzeniach.
Od jutra, 2 grudnia, rusza kampania wizerunkowa Wyborcza.pl, która pokazuje rolę prawdziwego dziennikarstwa w świecie pełnym szumu i manipulacji.
Wyobraź sobie 10 sekund spotkania, randki, ratowania komuś życia lub opowiedzenia swojej historii. Za mało, prawda? Dlaczego więc myślimy, że 10 sekund wystarczy, by poznać całą sytuację z nagrania?
Nowa kampania Wyborcza.pl. pokazuje, że nie da się ocenić innych po kilku sekundach. Za każdą historią kryje się bowiem więcej niż rolki, fake newsy i algorytmy.
Dziękujemy, że stawiasz na solidne dziennikarstwo. W świecie pełnym hałasu będziemy dalej wyszukiwać dla Ciebie tylko wartościowe, dobrze sprawdzone informacje.
Zespół Wyborcza.pl
Masz pytania?
Chętnie Ci pomożemy. Napisz do nas na adres: pomoc@wyborcza.pl
Wykorzystaj swój dostęp do treści na 100%
Pobierz Aplikację Wyborczej i bądź na bieżąco
Wiadomość pochodzi z serwisu Wyborcza.pl. Wydawcą serwisu jest Wyborcza Sp. z o. o. ul. Czerska 8/10 ; 00-732 Warszawa, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców KRS prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS za nr 1053885, kapitał zakładowy 2.000.000,00 PLN. NIP 521-403-30-11. Adres internetowy serwisu korporacyjnego www.agora.pl/prasa.

Wiadomość przeznaczona jest wyłącznie dla prenumeratorów serwisu Wyborcza.pl, w związku ze świadczoną na ich rzecz usługą. Jeżeli otrzymałeś ją przez pomyłkę i nie jesteś naszym prenumeratorem, prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie na adres pomoc@wyborcza.pl

Jeśli nie chcesz otrzymywać od nas więcej wiadomości o serwisie Wyborcza.pl użyj tego linku lub skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta na adres pomoc@wyborcza.pl. Dezaktywacja tym linkiem nie powoduje automatycznego wypisania się z Twoich newsletterów (w tym składających się na Twój pakiet).

Wiadomość została wygenerowana automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt na adres pomoc@wyborcza.pl
image image