,
REF: BSLLP/P1901/093/2024-05/CA
Data: 5 grudnia 2025 r.
Szanowny Pani Dupa,
Nazywam się Wilson Robert i jestem prawnikiem w kancelarii Wilson Robert LLP w Kanadzie. Otrzymanie tego listu ode mnie może być dla Pana zaskoczeniem, ponieważ do tej pory nie prowadziliśmy ze sobą żadnej korespondencji. Nasz zmarły klient złożył nieodebrane, stałe ubezpieczenie na życie.
Transakcja dotyczy nieodebranej lokaty oszczędnościowej „POD” w wysokości dziewięciu milionów ośmiuset dwudziestu tysięcy dolarów amerykańskich (9 820 000 USD). Ubezpieczony, pan Krzysztof Dupa był jednym z naszych klientów, który pracował w kanadyjskiej firmie energetycznej. Zginął osiem lat temu w wypadku w Toronto w Kanadzie. Od jego śmierci nikt nie zgłosił roszczenia, a wszystkie nasze próby odnalezienia jego krewnych okazały się bezskuteczne.
Kodeks Ubezpieczeniowy stanowi, że „ubezpieczenia stałe”, które nie zostały odebrane, muszą zostać zwrócone do Wydziału ds. Mienia Porzuconego Stanu po 8 latach. W związku z tym proszę o Państwa zgodę na współpracę w ubieganiu się o to świadczenie ubezpieczeniowe, ponieważ mają Państwo to samo nazwisko i obywatelstwo co zmarły. Jeśli wyrażą Państwo zgodę na dodanie Państwa nazwiska do polisy, wszystkie środki zostaną przetworzone w Państwa imieniu. Pragnę zaznaczyć, że chciałbym, aby 10% tych pieniędzy zostało podzielone między organizacje charytatywne, a pozostałe 90% zostanie podzielone między nas.
Jest to w 100% bezpieczne. Posiadam całą niezbędną dokumentację, aby przyspieszyć proces w sposób jak najbardziej profesjonalny i poufny. Dostarczę wszystkie istotne dokumenty uzasadniające Państwa roszczenie jako beneficjenta. Niniejsze roszczenie wymaga zachowania wysokiego poziomu poufności i może potrwać do trzydziestu (30) dni roboczych od dnia otrzymania Państwa zgody.
Będę bardzo wdzięczny za szybką odpowiedź w tej sprawie.
Z poważaniem,
Wilson Robert
Główny Partner