|
Przed laty to Biedronka musiała zmierzyć się z poważnym kryzysem wizerunkowym, po którym całkowicie przeformatowała swoją komunikację, zaczęła aktywnie podkreślać warunki zatrudnienia i dziś uchodzi za jednego z bardziej stabilnych pracodawców w branży. Czy Dino pójdzie podobną drogą i czy obecna sytuacja to już początek kryzysu wizerunkowego? O to pytamy eksperta.
|
|
|
- Przejmowanie zakładów mleczarskich czy szerzej – spożywczych, bo mamy też w portfolio Fortunę, było dużym wyzwaniem. Teraz czas na nowe podejście - mówi Adam Grabowski, z Grupy Polmlek.
|
|
|
Andrzej Gantner, dyrektor i wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności analizuje, co dla rynku może oznaczać sprzedaż polskiej części Carrefoura. Wskazuje na układ sił między największymi sieciami, ograniczony wpływ państwowego detalisty na pozycję rolników oraz ryzyka związane z ingerencją polityków w handel.
|
|
|
Grupa Eurocash rusza z największą transformacją w swojej historii, łącząc wszystkie formaty stacjonarne w jedną franczyzową sieć STĄD, która ma dać tradycyjnemu handlowi siłę skali, nowoczesną technologię i realną przewagę nad rynkowymi gigantami. W tle tej rewolucji stoi ambitny plan wzrostu – od ekspansji supermarketów i sklepów lokalnych, przez rozwój Frisco i Dużego Bena, po finansowe cele na poziomie setek milionów złotych.
|
|
|
|
|
|
|
|