Groupon
Groupon
Cześć Jan,
Z powodu naruszenia danych w innej firmie uważamy, że Twoje dane logowania do Groupon mogły znaleźć się w niedawno opublikowanej bazie adresów e-mail i haseł.
Aby to wyjaśnić: nie doszło do żadnego naruszenia danych w Groupon.
Jeśli jednak używasz tych samych danych logowania do Groupon i innych stron, ktoś, kto zdobył te informacje od tamtej firmy, może próbować zalogować się na Twoje konto Groupon.
W ramach środka ostrożności zresetowaliśmy Twoje hasło, aby chronić Twoje konto.
Wejdź proszę na naszą stronę www.groupon.pl, aby zaktualizować swoje hasło.
Kliknij „Zaloguj się”, a następnie wybierz link „Nie pamiętasz hasła?”, aby kontynuować.
Tworząc nowe hasło, pamiętaj, że używanie tego samego hasła na wielu stronach zwiększa ryzyko przejęcia kilku kont, jeśli jedno z nich zostanie naruszone.
Aby chronić swoje dane osobowe, każde hasło, którego używasz, powinno być unikalne.
Dziękujemy,
Obsługi Klienta
Wiadomość wysłana przez Groupon International Limited, WeWork Central Plaza, 36 Dame Street, Dublin D02 EF64 Irlandia, numer rejestrowy 501358. Jeśli jeszcze nie przeniosłeś/ a swojego konta, wiadomość jest wysłana przez Groupon Sp. z o.o.
Potrzebujesz pomocy? Chcesz podzielić się z nami swoją opinią? Skontaktuj się z nami!