"Nie naśladuj strategii Coca-Coli, jeśli nie masz ich budżetu."

Kilka miesięcy temu pracowałem z trenerem, który miał ogromny potencjał.

Miał książkę.

Podcast.

Kanał na YouTube.

Grupę na Facebooku.

Newsletter.

Ebook.

Lead magnet.

Darmowy kurs.

Webinar.

Miał wszystko… oprócz sprzedaży.

Dlaczego?

Bo jakiś czas wcześniej kupił kurs o "budowaniu marki i kręceniu rolek".

I jak większość ludzi po takim kursie – postawił na widoczność.

Zasięgi rosły.

Reelsy robiły się wiralowe.

Followersi przybywali.

Ale konta w banku to nie ruszało.

Wtedy zmieniliśmy strategię.

Zamiast kręcić milion rolek – nagraliśmy 3 wersje reklamy wideo.

Zamiast pisać posty – usiadł i dopracował ofertę i lejek sprzedażowy.

Efekt?

Jego biznes się podwoił.

Dlaczego?

Bo to, co robił wcześniej, to był marketing wizerunkowy.

Czyli taki, który działa… jeśli masz budżet jak Coca-Cola.

Najpierw ściągasz widownię.

Potem ją pielęgnujesz.

A dopiero na końcu – może – coś sprzedajesz.

Tyle że Ty (i ja też) nie jesteś Coca-Colą.

Nie masz miliardów na budowanie "świadomości marki".

Chcesz, aby reklama zarabiała.

Dlatego pokażę Ci, jak robić marketing bezpośredniej odpowiedzi.

Taki, gdzie 1 zł wydana na reklamę… przynosi 2, 5 albo 10 zł zysku.

Bez marnowania czasu.

Bez zgadywania.

Bez lania wody.

Jeśli jesteś jedną z tych osób, która chce zarabiać pieniądze… (a nie tylko dobrze się prezentować)

To kliknij ten link.

Nauczę Cię jak wykorzystać reklamę jako dźwignię.

Tak, aby pieniądze zarabiały kolejne pieniądze.

Bez marnowania czasu.

Kliknij ten link.





UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.

© BIG IDEA SP. Z O.O. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.