Wirtualnemedia.pl- newsletter
Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
 
 
 
Newsletter

Media publiczne wciąż w likwidacji

Ale przez 15 miesięcy ich nie zlikwidowano...

Telewizja Polska i Polskie Radio na pierwszy rzut oka działają normalnie. Emitują programy, zlecają produkcje, zatrudniają ludzi. Ale tak naprawdę media te funkcjonują już od 15 miesięcy w stanie likwidacji. Nic to jednak w praktyce nie oznacza, bo przeceż TVP czy PR nie mają wcale zniknąć. Dominik Senkowski sprawdził, jak długo może jeszcze potrwać proces likwidacji mediów publicznych.

Obecna sytuacja dla mediów publicznych wizerunkowo nie jest korzystna, a tymczasem inni się rozwijają. Kanał Zero cieszy się z rekordowego marca, ale nie zasypia gruszek w popiele. W środę wieczorem Krzysztof Stanowski ogłosił, że w końcu rusza aplikacja Kanału Zero. Kinga Walczyk sprawdziła, jak ona działa i co znajdą w niej użytkownicy.

Inni gracze medialni nie chcą być w tytule. Dziś TVN Warner Bros. Discovery rusza z nowym serwisem TVN24+, łączącymi ofertę TVN24 GO i treści premium portalu tvn24.pl. Przed popołudniem na Wirtualnych Mediach znajdziecie mój wywiad z redaktorem naczelnym tvn24.pl i wiceszefem TVN24 Mateuszem Sosnowskim. Opowiedział mi, na co liczyć mogą użytkownicy TVN24+, jakie programy trafią do nowego serwisu, ale też jak wygląda strategia TVN24 na YouTube. To przecież miejsce, w którym pod kątem publicystyki dzieje się bardzo dużo.


Patryk Pallus

redaktor naczelny Wirtualnemedia.pl


PS Pamiętaj, że jeśli masz newsa, którym chcesz się z nami podzielić (anonimowo bądź nie) czekamy tutaj: redakcja@wirtualnemedia.pl

Media publiczne od 15 miesięcy w likwidacji. Co dalej?
 
Telewizja Polska, Polskie Radio i Polska Agencja Prasowa na pierwszy rzut oka działają normalnie. Ale tak naprawdę funkcjonują już od 15 miesięcy w stanie likwidacji. Zlikwidowane jednak nie zostały, więc zasadne wydaje się pytanie, jak długo to jeszcze potrwa? Zdaniem prawniczki stan może trwać i trwać. Juliusz Braun, były prezes TVP, uważa, że obecny stan nie wpływa korzystnie na wizerunek mediów publicznych.  więcej
 
 
KRRiT wybierze nowe kanały naziemne. Jaki mają mieć profil?
 
Ruszył konkurs dotyczący dwóch wolnych miejsc na MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej. Maciej Świrski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji informuje Wirtualnemedia.pl, że o nadawanie mogą ubiegać się stacje uniwersalne i wyspecjalizowane. Regulator rozpoczął też konsultacje odnośnie MUX-5. więcej
 
 
Kanał Zero w końcu ma aplikację. "Będziemy tracić pieniądze"
 
Krzysztof Stanowski poinformował w oficjalnym wideo, że Kanał Zero uruchomił aplikację, którą można pobrać na systemy iOS i Android. W aplikacji znajdują się materiały wideo, dotychczas dostępne wyłącznie na platformie YouTube oraz artykuły z "Magazynu Zero". Co ciekawe, nie znajdziemy tam reklam. Jak wyjaśnia Stanowski, przez brak youtubowych reklam, aplikacja nie będzie przynosić przychodów.  więcej
 
 
Specjalne posiedzenie KRRiT dla Republiki. ,,Wyrobili się o 3 w nocy"
 
We wtorek Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zwołała posiedzenie tylko po to, żeby udzielić koncesji satelitarnej Republice Plus. -  To, że był tylko jeden punkt, to nic nadzwyczajnego. Nie było żadnych większych spraw dookoła - powiedział Wirtualnemedia.pl Maciej Świrski, przewodniczący KRRiT.  więcej
 
 
Po zmianie algorytmu rośnie ruch wydawców z Facebooka
 
Ponad jedna trzecia największych światowych serwisów informacyjnych odnotowała w marcu wzrost zarówno udziału w Facebooku, jak i łącznego ruchu z serwisów społecznościowych - pokazują nowe dane Similarweb.  więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
"U dziennikarzy nie zauważa się wypalenia, dopóki nagle nie znikną na długie L4" więcej
 
Ten tygodnik to rynkowy fenomen. "Tam każdy znajdzie coś dla siebie" więcej
 
"Nasz program nie powstałby poza TVP". Kasia i Markowski o ,,Kwiatkach" i "Szkle" więcej
 
Eksperci i wydawcy oceniają nową odsłonę Gazeta.pl. ,,Odcięcie od <> stylu" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Showrunner WOW Prosta Spółka Akcyjna