Templates WM - newsletter
Najważniejsze wiadomości dnia z branży mediów, marketingu i PR.
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 

ZOBACZ W PRZEGLĄDARCE / wirtualnemedia.pl

Nr 1 w Polsce

O mediach, reklamie internecie i PR

Dominik Senkowski

WTOREK, 22 LIPCA 2025

Jak wojsko i geopolityka zdobyły serca polskich internautów

Portale, kanały i programy dotyczące wojskowości i spraw międzynarodowych cieszą się w ostatnich latach dużym zainteresowaniem w polskim internecie. Nawet jeśli ich wyniki nieco spadły - w porównaniu do czasu tuż po ataku Rosji na Ukrainę w lutym 2022 - to i tak utrzymują się na dobrym poziomie. Nie rzadko przebijają konkurencję oferującą materiały po angielsku.

Na tych tematach swój fenomen częściowo zbudował m.in. Kanał Zero, który ma wiele formatów wokół wojska i geopolityki, zapraszając do współpracy różnych autorów.

Zapytałem moich rozmówców, skąd wynika popularność niezależnych autorskich kanałów youtubowych i dlaczego nie tworzą ich duże media? - Prywatnie uważam, że duże media mainstreamowe serwują powierzchowne informacje, także w tematyce wojska i bezpieczeństwa. Przekazują wiadomości, które są klikalne – powiedział jeden z nich.

Więcej w moim „okładkowym” artykule.

Tak wojsko i geopolityka podbiły nasz internet

Treści o wojsku i geopolityce zyskały ogromne zainteresowanie internautów, gdy ponad trzy lata temu wybuchła wojna w Ukrainie. Wszyscy się wtedy dowiedzieli, kim jest Jarosław Wolski czy Jacek Bartosiak. Potem wyniki materiałów spadły, ale nadal są wysokie. Powstają nowe programy czy serwisy. Dlaczego rozwój treści o tej tematyce to głównie zasługa niezależnych twórców, a nie dużych wydawców?

więcej

Na Dzisiaj

Grzegorz Braun obrażony w TVP? KRRiT wszczęła postępowanie

TELEWIZJA

LinkedIn wycofuje się ze zmiany w algorytmie. „To był test”

INTERNET

Grupa Polsat numer jeden w treściach wideo. Wyprzedziła TVN WBD

TELEWIZJA