|
Piątek, 25 lipca 2025
Sylwia Sałyga, dziennikarka sadyogrody.pl
|
|
Promocja polskich owoców i warzyw to coś więcej niż kampanie – to inwestycja w przyszłość całego sektora ogrodniczego. Dobra promocja, to taka, która nie tylko kształtuje dobre nawyki żywieniowe Polaków, ale również skutecznie pozycjonuje polskie owoce i warzywa za granicą. To tylko krótki skrót tego, czym jest promocja owoców i warzyw. Znacznie szerszy kontekst tego tematu poruszyliśmy w webinarze pt. "Promocja owoców i warzyw – czy potrzeba nam rewolucji czy ewolucji?". Serdecznie zapraszam do retransmisji z tej debaty, która dostępna już jest na portalu sadyogrody.pl
|
Skuteczne i zintegrowane strategie promocyjne owoców i warzyw to przede wszystkim inwestycja w przyszłość całego sektora ogrodniczego. Czy w tym sektorze potrzebna nam jest ewolucja? A może rewolucja? Jak promować polskie produkty? Zobacz webinar.
|
|
W sezonie 2025 plonowaniu ogórków nie sprzyjały chłodne noce i deszczowa pogoda. Czynniki te zadecydowały o mniejszej podaży ogórka gruntowego, ale sytuacja powoli normuje się. Ile obecnie producenci mogą otrzymać za kg ogórków na rynkach hurtowych?
|
|
|
|
|