Newsletter Dla handlu
Dla handlu Newsletter tygodniowy

19 - 26 VII 2025
Zobacz w przeglądarce
O tym się mówi
Intersport o transformacji i wyzwaniach: Budujemy fundamenty pod długofalowy wzrost
Intersport o transformacji i wyzwaniach: Budujemy fundamenty pod długofalowy wzrost
Intersport Polska jest w procesie intensywnej transformacji, która ma przygotować sieć na przyszły wzrost i poprawę rentowności. Inwestycje w model omnichannel oraz optymalizacja sieci salonów mają pomóc odwrócić negatywne trendy i umocnić pozycję firmy na konkurencyjnym rynku sportowym. O planach spółki opowiada nam jej prezes, Aivars Bunde.
O tym się mówi
Supermarkety w wyścigu o klienta. Gdzie zrobić najtańsze zakupy w lipcu?
Supermarkety w wyścigu o klienta. Gdzie zrobić najtańsze zakupy w lipcu?
Lipcowe porównanie koszyków zakupowych pokazuje, że supermarkety ostrożnie obniżają ceny, a wyścig o klienta robi się coraz bardziej wyrównany. W kilku dużych sieciach potaniały podstawowe produkty, ale nie jest to regułą. W innych – kawa, herbata i mięso biją kolejne cenowe rekordy.
Carrefour pokazuje wyniki i zawiera nowy sojusz zakupowy
Detal
Carrefour pokazuje wyniki i zawiera nowy sojusz zakupowy
Wielka transakcja na rynku mody. Multiply wchodzi do Europy
Detal
Wielka transakcja na rynku mody. Multiply wchodzi do Europy
Grupa Sfinks sprzedaje ważny segment gastronomiczny
Gastronomia
Grupa Sfinks sprzedaje ważny segment gastronomiczny
Action: dwucyfrowy wzrost sprzedaży i 125 nowych sklepów
Non-food
Action: dwucyfrowy wzrost sprzedaży i 125 nowych sklepów
Forum Rynku Spożywczego i Handlu przed nami. O tym będziemy rozmawiać
Detal
Forum Rynku Spożywczego i Handlu przed nami. O tym będziemy rozmawiać
Sojusze zakupowe także w Polsce. W grupie łatwiej
Detal
Sojusze zakupowe także w Polsce. W grupie łatwiej