Cześć, Las!
W 2025 roku nadal możesz tworzyć wartościowe, merytoryczne i eksperckie treści na YouTube.
Możesz zdobywać bardzo dobre zasięgi, wyświetlenia, subskrypcje, zaufanie i autorytet w swojej branży.
Musisz tylko wiedzieć, co DZIAŁA, a co NIE DZIAŁA.
Mówi się, że w dzisiejszych czasach ludzie chcą szybkich i prostych treści.
Co drugi klient mnie pyta, czy te 12-15 minut filmu to jednak nie za długo...
A ja odpowiadam: TO ZA KRÓTKO!
YouTube w latach 2021-2023 zachłysnął się Shortami.
Promował je jak szalony.
Po czym chyba ktoś na górze stwierdził — Chyba niebezpiecznie stajemy się kopią TikToka!
I faktycznie od pewnego czasu YouTube zrobił w tył zwrot!
Przecież jedyne co go odróżnia od reszty platform, to to, że twórcy publikują tu długie, kompleksowe filmy!
Obecnie YouTube kocha, gdy twórca publikuje DŁUGI na 20-60 minut film.
Taki film (pod warunkiem że jest angażujący) potrafi deklasować filmy, które trwają po 2-9 minut.
Działa to obecnie doskonale! A myślę, że będzie jeszcze lepiej!
Takie filmy otrzymują zdecydowanie więcej Impressions w systemie rekomendacji i są bardziej długowieczne.
Przekłada się to na lepsze wyświetlenia i watch time.
A to z kolei daje więcej czasu spędzonego z twórcą i buduje zaufanie.
Algorytm tak bardzo polubił długie filmy, że nawet twórcy rozrywkowi skręcili w filmy dłuższe niż 30 minut.
I to zadziała u każdego, kto robi:
- poradniki,
- reportaże,
- lifestyle,
- prasówki,
- recenzje,
- vlogi,
- historie,
- listy top,
- newsy,
- wywiady,
- analizy,
- itd...
Oczywiście musisz jeszcze pamiętać o kilku arcyważnych szczegółach, aby nie zepsuć sobie kanału!
Ale o tym opowiem już we wtorek o 20:00 na żywo na bezpłatnym szkoleniu.
Pokażę Ci, jak stosując mój system i sprawdzone na setkach kanałów metody: ✅ Rozwiniesz w 2025 roku swój kanał YouTube. ✅ Poznasz wyjątkowe trendy i dowiesz się, jakie treści w 2025 roku będzie promował algorytm. ✅ Dowiesz się, czego pod żadnym pozorem już NIE ROBIĆ na YouTube w 2025 roku ✅ Powiem Ci, czego musisz dopilnować, aby zapewnić sobie regularny przychód i klientów dzięki prowadzeniu kanału na YouTube.
|